HM

Bulldogs indgår strategisk samarbejde med Carlsberg

Pressemeddelse:

Odense Bulldogs har indgået et strategisk samarbejde med Carlsberg.

Klubben kan nu i tråd med tidligere udmeldinger om at placere Odense i toppen af det danske ishockeylandskab lancere og konkretisere samarbejdet med Carlsberg, der først og fremmest skal optimere brugeroplevelsen for fansene og vinde kampen om at være ’first-movers’ på kampafvikling i Danmark.

- Vi er stolte af at kunne præsentere Carlsberg som ny partner. Det betyder ufattelig meget for klubben, at en så stor spiller på markedet finder vores brand interessant, og jeg kan love, at begge parter vil gøre deres absolut bedste for at publikummet i Odense vil se og mærke en helt anden oplevelse af det at gå til ishockey. Sammen med Carlsberg og andre partnere i vores netværk vil vi i højere grad kombinere kampene med fanaktivering. Tema-kampe, spisning i forhallen og live-musik er blot eksempler på, hvordan vi vil øge interessen for ishockey i Odense, udtaler Kristoffer Jørgensen, kommerciel chef.

Klubben har allerede gjort flere tiltag for at øge tilskuerantallet ved kampene på Odense Isstadion. Senest er sæsonkort blevet solgt til en rekord lav pris med stor succes til følge, billetpriserne er sænket mærkbart og nu følger næste strategiske træk. Kristoffer Jørgensen mener, at partnerskabet med Carlsberg er det bedste match for klubben, men siger også, at det repræsenterer nogle muligheder, som man ellers var gået glip af.

- Carlsberg leverer ikke kun øl, men kan også byde ind med stor ekspertise og har en vilje til at løfte sporten. Carlsbergs store produktliste gør det samtidigt muligt at tilpasse vores udbud til de mange og forskellige events, som vi vil udbyde i fremtiden, slutter Kristoffer Jørgensen.

Logo - Odense

Det læser brugerne på HOCKEYMAGASINET lige nu

MEST LÆSTE - SPORTSNYHEDER

SENESTE SPORTSNYHEDER